Saturday, December 11, 2010

"Klon" Artis Malaysia!!!

Hari nie aku cerita sikit pasal artis la pulak....Saje ubah selera..HehE..Ok malas nak cakap banyak..Entri kali nie aku nak cakap pasal artis yang sama identiti dengan artis di dunia ini..lah senang cakap kira "klon larh"..Ini aku punyer pendapat larh...HeHeHe...

Artis pertama:

Allahyarham Sudirman Haji Arshad


Kenny Lee(Klik sini Nak tengok sama ke tak)

Artis kedua:
Allahyarham Tan Sri P.Ramlee

Musly Ramlee(Klik sini Nak tengok sama ke tak)

Artis Ketiga:
Awie(Wings)


Zul Handy Black(Klik sini Nak tengok sama ke tak)

Artis Keempat:

Lady Gaga


Alyah(Sori Tak Jumpa Video..HeHe..)

Artis Kelima:



Datuk Siti Nurhaliza






AhhA...AdA satu artis nie same giler ngan satu artis antarabangsa nie...Sama ngan lady gaga..Teka La sape..

+
+ +

+ +

+

Dah Teka


+




+
Ok nie larh artisnyer..


+
+



Hehehe...Oklah ni jer entri aku kali nie...Nie cuma pendapat aku jer...Lantak koranglah nak cakap aper...Yeah...Chow Dulu....

3 comments:

  1. nice one bro, menarik entry kali nie

    ReplyDelete
  2. heh,, kalo yg last ni tak tunjuk pon tak pa,,
    sakit mata tengok

    ReplyDelete