Friday, December 17, 2010

Iklan Terbaik Di Dunia!!!!

Bertemu lagi kita pada kali ini...Hari nie aku nak tunjuk sikit dekat korang tentang gambar-gambar iklan yang bagi aku sangat menarik di hati kalbu aku nie....Kalaulah iklan macam nie ada kat Malaysia....Perghh!!!Warna-warni hidup rakyat Malaysia nampaknya nanti hehehe...Okey..Nie aku tunjukkan 20 gambar iklan terbaik yang ada dekat dunia nie...Check It Out!!!

En.Jing Cari Aper Tu!!!

Eh!!Dia pegang tin tu larh!!!

Iklan Chewing Gum..Pelik...Pelik...


Cantik-cantik bas nie!!!


Iklan Televisyen Philips!!!

Wooo...Dia sedut tali tuuu!!!!

Eh!!!Lucahnyer iklan nie!!!

Sape dalam dilema tengoklah iklan nie!!!


HAHAHA!!!!

Nak test power lepas minum air ni!!


Iklan Berus Gigi!!!!

Iklan MTV!!!

Tak serik lagi tu!!!


Kreatif....Kreatif!!!

Iklan Ubat...Ala....Macam Panadol...Aduh Sakit kepalaku!!!!

Iklan Syampoo...Kelapa dan Orkid baik untuk rambut...Saya nak Balik Duit Saya!!!

Cun woooo!!!!!
Nak pesan Big Mac satu!!!!Hehehe...

Aku tak kacau awek kau larrr....Sumpah!!!!

Okey...Ini jerlah yang aku tulis kali nie...Akhir kata...Taklah tak tau larrr nak cakap apa....Yeah!!!Chow...

No comments:

Post a Comment