Friday, December 3, 2010

Malaysia Namamu Teratas!!!!


Apehal Plak aku buat entri nie...Ko tgk entri nie..korang akan rasa bangga dgn Malaysia...Aku skrang bangga giler jadi rakyat Malaysia.Dari KLCC hinggalah ke Litar Sepang..Nama Malaysia menyusur laju mengikut arus kemodenan dunia selaras dengaN nama2 negara maju di dunia..Korang tengok nie Kereta Konsep yang dibuat Proton Untuk KL INTERNATIONAL MOTOR SHOW...



Nie Namanya Proton Tuah...Mengambil konsep drpd kereta persona...Sumpah terbaik kereta niee....Aku rasa nk sambar satu laa biler besar nanti....hehehe



Kereta nie plak namenyer Proton Lekir...Designnyer nie lebih kurang sama dgn kereta Lotus..Memanglah sebab Proton ade fair ngan Lotus laa...Tu sbb lebih kurang tu...tapi kereta nie mmg stylo gaban larhhh...



Nie plak namenyer Proton Lekiu...Wow sekali tgk aku cam nak beli jer...Stylo mylo abes...Mpv nie....Nie aku rase cam nk blaja btul2 nie...Nak buat beli kereta Proton laaa....


Hei Hang Jebat...Turun Kau ...Kalau kau x turun aku yang turun..Ha....Mesti korang dh tau nama kereta nie kan....Proton Jebat nama diberi...Fulamak kereta nie mmg cun laaa woi...Sporty abes...Aku nk kereta nie gak laaa....


Nie plak Kasturi namenyer...REvolusi drpd kereta Saga yang Baru...Aku dgr berita semalam kereta nie nk dikeluarkan tahun depan...Sape nk beli tu kumpul laa duit banyak2 kay...Takut nanti menyesal tak sudah...Nanti sape yg susah..Korang gak yang susah..

Okey nie jer entri kali nie...Aku harap korang suma sokonglah Barang2 buatan Malaysia nie...Bukan ape untuk kepentingan negara kite gak kelak...Kepada korang yang suka mengata kereta Nasional tak bagus...Korang nanti renunglah masa depan yer...Okey itu jer...Majulah Proton Untuk Malaysia...Yeahhh......

2 comments: